2010161201 |
Càpsules Pedagògiques |
2021-2022 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
28/9/2021 - 3/5/2022 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Llebeig |
|
av. Generalitat, 7 (Vilobí del Penedès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Penedès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aprofundiment en la metodologia i la línia pedagògica de centre.
|
| |
Objectius |
·Acordar i consensuar criteris pedagògics tot seguint la línia d'escola per tal d'actuar coherentment en els processos de transformació en els que ens trobem.
|
| |
Continguts |
Desenvolupament del projecte de coeducació i concreció de la programació verticals dels continguts de llengua + adequació del PEC a la realitat educativa actual.
|
| |
Formador/a |
Iris Gayete, Paula Albareda i Anna Albornà
|
| |
Avaluació |
- Document del Projecte de Coeducació.
- Document de la programació vertical dels continguts de llengua.
- Posada en funcionament dels documents redactats.
- Establir una coherència en la línia pedagògica del centre en totes les comunitats.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
crp-altpenedes@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
28/09/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
26/10/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
09/11/2021 |
1700 |
1800 |
Sessió 4 |
dimarts |
23/11/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimarts |
11/01/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimarts |
25/01/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dimarts |
08/02/2022 |
1700 |
1800 |
Sessió 8 |
dimarts |
22/02/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 9 |
dimarts |
08/03/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dissabte |
12/03/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 11 |
dimarts |
19/04/2022 |
1700 |
1800 |
Sessió 12 |
divendres |
29/04/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 13 |
dimarts |
03/05/2022 |
1700 |
1900 |
|
| |